Mål för 2010



Vet att jag redan gjort en målpyramid, men det är ju mer delmål, det här är det jag vill uppnå under året som kommer att gå. Jag kommer dock bara att ta punkt tre på blodigt allvar, jag tänker bara slita och tävla så länge det är roligt; annars är det helt onödigt. Som ni ser är inte mina mål att ta mig till världscupen, alltså spelar egentligen inte resultaten mig någon roll alls, men det är något jag kommer kämpa mot, det vore skoj om det lyckades, men jag kommer inte riva upp himmel och jord om jag rider på 59% eller får 4 fel i tävlingarna, huvudsaken är att jag och Nico åker dit, gör vårt bästa och har roligt!
 


Kommentarer
Postat av: hannah

Rätt inställning Klara :D

2010-01-03 @ 00:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0