8/1-10-uteritt med Linda på Opetra.

Igår var jag och Nico ute och busade med Lina och hennes fina Opetra i snön! Tror att både Linda och hennes häst fick en liten chock över mina vägval, inte hindrar en stor snövall mig och Nico inte! Eftersom att min häst alltid ställer upp till 100% ute i skog och mark, har jag blivit lite bekväm med att klättra över och gå igenom saker, så vi tänker inte på det längre. Var i alla fall en väldigt mysig runda, men kall!

Nu har jag flyttat in kaninen i vardagsrummet igen också. Visste ni att jag har en kanin? Vill ni att jag ska berätta lite om honom, så hojta till bara!
 


Kommentarer
Postat av: Warnmark - Tävling i bloggen -bloggen för dig & din häst

Sv; Haha ja precis, förstår inte heller varför man nu inte skulle få det xD

2010-01-10 @ 18:08:42
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Warnmark - Tävling i bloggen -bloggen för dig & din häst

Sv; Haha ja precis, förstår inte heller varför man nu inte skulle få det xD

2010-01-10 @ 18:08:47
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0