27/1-10-uteritt med Mia och Chillen

Idag hade jag och Mia plannerat på en uteritt, eftersom att jag slutade skolan så tidigt. Efter att ha gått från skolan till busstationen var jag inte lika sugen längre, men har man bestämt så har man. Klev av hos Mia och åkte med henne hem till mig, drack en kopp te och åt av hennes underbara kärleksmums, sen bar det av ut i kylan. Väl ute var det faktiskt väldigt mysigt i snön, ingen av oss frös ett dugg, och då kan man ta vara på det roliga med vintern mycket bättre! Nico skötte sig bra, men jag red inte så jätteseriöst, försökte bara ha skoj. Chillen tyckte nog att det var lite jobbigt, men det gick bra i alla fall.

Igår var en riktigt skitkass dag, både i skolan och senare på LRK, så jag väljer att inte kommentera den.
 


Kommentarer
Postat av: Mia

Han blev nog trött men han hade nog kul med ^^

2010-01-27 @ 23:31:44
URL: http://mikri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0