2/1-10-uteritt med Mia och Wanda!

Idag så red jag ut med Mia och Wanda. Det var första gången som Mia red Wanda, men jag tror att hon gillade henne, det verkade så! Det är för övrigt svårt att INTE gilla Wanda, jisses vad den hästen har lärt mig mycket genom åren! Hon är en klippa alltså! Red ganska lugnt, eftersom att Wanda är helt utan kondis, och Nico är inte så frack han heller. Idag var han dock piggare än någonsin, och det är ENDA gången jag helt seriöst funderat på att skaffa ett skarpare bett för extra pigga dagar. Tog dock mitt förnuft till fånga, det är inte bettsla upp jag ska göra, det är bara en dum genväg. Jag ska rida rida rida, tills han är mjuk och lagom pigg igen! Han tänkte dessutom mer uppåt än fram, vilket till 100% är mitt fel, han har stått för länge helt enkelt. Det var i alla fall trevligt, och han var finare i slutet. Det var mysigt att komma ut med Mia igen också! På morgonkvisten så klippte jag för övrigt av Nicos man, precis som ni gissade. Hata mig ni bara, GÖR DET! (Det gör jag!!)

Godnatt!
 


Kommentarer
Postat av: hannah

whaaat?! Bildbomb på Nicos man!

2010-01-03 @ 00:17:33
Postat av: Mia

Jo gärnas bildbomb men då får du rycka till den först ^^

2010-01-03 @ 11:36:51
Postat av: Mia

ridturen var jättemys by the way :P

2010-01-03 @ 11:38:56
Postat av: MatildaEllsberg

Moshi moshi♥



mysig blogg^^

love//pocci

2010-01-03 @ 18:17:21
URL: http://pocci.blogg.se/
Postat av: MatildaEllsberg

Moshi moshi♥



mysig blogg^^

love//pocci

2010-01-03 @ 18:17:21
URL: http://pocci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0