10/1-10-uteritt med Johanna

Ja, det blev skogen en dag till! Red ut med Johanna på Myggan för första gången på jättelänge! Tog samma runda som jag och Linda gjorde häromdagen, och det var lika mysigt den här gången, den är så snöig och fin. Visserligen är ju allt snöigt nu, men ändå, det är min favoritrunda! Efteråt så red jag lite dressyr på tokhästen på den blivande ridbanan, som för närvarande bara är en snöig åkerplätt i träda. Han gick verkligen kanon, kändes super och motivationen höjdes en hel massa! Han är så tacksam att jobba med, för man får verkligen lön för mödan! Idag visade han än en gång att han ställer upp till 100% när det gäller, genom att gå förbi en skogsmaskin som var igång, vi gick så nära att min stigbygel tog i däcket. Nico brukar vara rädd för stora maskiner, vilket han även var idag, men han gjorde ändå det jag bad honom om. Han är helt otrolig min lilla häst! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0