Tjurig och luspank Klara...

Planerna har ändrats för GHS ÄNNU en gång, eftersom att jag igår möttes av ett trasigt täcke på Nico. Chillen har varit framme och saboterat igen, så jag är tvungen att klicka hem ett nytt. Chillen har även lyckats ha sönder sin vattenhink, så det måste jag också köpa en ny. Blir så löjligt trött så jag smäller av, men det är väl så det ska vara antar jag? Kommer ju dessutom ta ett tag för täcket att komma, så vi får hoppas att det inte blir något ruskväder, för då ligger lilla Nico dåligt till. Som tur är så har ju Hööks rea på täcken nu, så det var ju ganska bra timing i alla fall! Och så fort täcket kommer, så tänker jag sätta dem i olika hagar. Orkar inte med fler skador nu. Det räcker med två stora broddsår, en svullen och sårig bog, en utsparkad tand och nu täcket. Det räcker faktiskt mer än väl.

Ska försöka uppdatera med lite positivare inlägg senare,
är så svårt när man är så grinig bara, haha!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0