Shoppingsugen som vanligt...

Jag blir verkligen dötrött på mig själv när jag hittar saker jag vill ha. Jätteirriterad verkligen, för jag kommer att ruinera mig själv. Har hittat en supersnygg kavaj på rea, och vill verkligen ha den, för jag tycker att min kavaj är ganska ful. Stor och "pösig" liksom, inte så roligt... Har klippt ihop en bild på hur det skulle bli med den andra fina kavajen! (Som för övrigt är en Jacson Linn)


Det är bara kavajen som saknas. Sen så är hela outfiten sådär. Ååååh!!!!


Såhär ser min nuvarande kavaj ut, syns inte så mycket men..
 Dessa problem, dessa problem... Jag säger då det!
 


Kommentarer
Postat av: J

Jacsonkavajen är skitsnygg!

2010-02-21 @ 12:01:19
Postat av: annie

söt din ponny är på bilden :D

2010-02-24 @ 19:32:02
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0