Roliga kommentarer!

Har fått en hel del roliga kommentarer den senaste veckan, vilket verkligen gör mig glad! Det är jätteskoj att läsa era fina kommentarer när man sitter och deppar över det urtrista vädret, då får man upp humöret lite igen! Många frågar om jag tävlar något på Nico, vilket jag inte gör. Hoppas väl på att komma igång nu under 2010, och som det ser ut just nu kommer jag att rida Gota (hoppning) för LRK. Jag är dock inte helt säker på vad jag vill just nu, har inte riktigt "landat" i vad jag vill hålla på med än, så Nico får stå ut med både det ena och det andra! Mitt senaste påhitt var ju att se till att få honom inkörd, och härnäst ska jag försöka mig på att rida lite mer akademiskt, men det blir först när förutsättningarna för ridningen blir bättre.

Hur som helst så ville jag bara tacka för kommentarerna, tror jag har svarat på alla nu, försöker alltid att skicka ett gensvar till varje kommentar! Lite senare ska ni få en film från i Tisdags också!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0