Dålig uppdatering!

Vet att uppdateringen är riktigt dålig just nu, men jag har verkligen ingen ork över till att blogga just nu. Nico är inte ridbar för tillfället, men vi kommer igång på torsdag eller fredag igen, det är så att han har en lös sko, så jag vill inte riskera att det händer något. Var ute och joggade med honom igår, han var kanonduktig, fick till och med springa lös halva vägen, då var han mallig ska ni veta! Han är så redig så! Idag sprang han dock igenom staketet, då var han inte riktigt lika poppis... Lagom tills jag fixat staketet så skulle ju såklart Dianne springa igenom det en gång till, då tröttnade jag lite faktiskt. Nico skulle dessutom klättra i snöhög, men tyvärr var hans snöhög inte någon snöhöh, utan en skrothög under snö, men han klarade sig som tur var. Han ser dessutom ut som en alkis, eftersom att Chillen har sparkat ut en tand på honom, höger I2, inte kul... ska be Helena komma och kolla på det, men det är väl inte så mycket att göra antar jag. De andra hästarna är jobbiga ibland, men Chillen, honom är jag riktigt urless på, men med lite tur är han väl såld snart.

Uppdaterar med bilder och info om mitt senaste ridpass på onsdag, imorgon har jag fullt upp, och nu sitter jag hos farmor och farfar! Imorgon blir det till att prova på trav på Axvall, det ser jag fram emot!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0