31/1-10-dressyr, 1/2-10-longering

Vet ju att jag är lite efter, men det har varit ganska stressigt! Red i alla fall dressyr med Mias hjälp i söndags, och han gick absolut över förväntan! Tränade byten, och han var jätteduktig och försökte hela tiden. Fick till ett par som jag verkligen var kanonnöjd med när jag red ett varv på en liten åttvolt. Så himla skönt när saker faller på plats helt plötsligt, byten är ju inget jag övat på, men i och med att han blivit starkare i det mesta så funkar även bytena, skitsmidigt!

Ja, och i måndags så longerade Mia min lilla rulltårta, och det gick bra. Kan inte säga så mycket om det, i och med att jag inte var där, men ändå, ingen katastrof hann hända, så jag tolkar det som bra, haha!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0