23/2-10-försök till uteritt=omkullridning

Idag tänkte jag ta mig i kragen och försöka rida lite seriöst, men i hagen är det ju ingen ide, det är för mycket snö. Jag tänkte därför ta Månslundarundan, för den är ju bara grusväg, så den är ju plogad. Nico var på gott humör och vi kom iväg bra, MEN när vi kommit en km hemifrån så är det inte plogat, men det såg inte jättedjupt ut, så vi gick på. Det blev dock väldigt djupt helt plötsligt, och Nico gick omkull och jag for av, men det gick bra som tur var. Nico stannade och såg lite fundersam ut över varför jag låg där i snön, men mer än så var det inte. Men ni kan ju gissa om jag blev kall och blöt? Det var bara att vända om! Dessutom stod det en stockbil på vår väg, så jag fick pölsa vallvägen, med snö upp till midjan. Kul. KUL. Nåja, rider kanske imorrn, vi får se. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0