22/2-10-barbacka

Tog en kort vända i skogen, och det gick jättedåligt. Mitt självförtroende och mitt humör är helt ur fas, och jag känner att jag är i en ganska djup svacka just nu. Nico har börjat bråka lite igen när man ska rida ut, typ vänder och stegrar för att han inte vill lämna de andra, som han var i början. Tänkte rida i halsring, men som tur var hade jag grimma också, för han drog såklart på hemvägen. Känns jättejobbigt när det blir såhär, menmen, inte mycket att göra, bara att ta nya tag.

Jag ställer mig dock väldigt tveksam till om det blir några tävlingar alls i år heller, känner att jag måste tro på det själv för att det ska funka, och just nu så tror jag mig inte ens om att kunna knyta skorna, så vi får se... Såg på LRKs hemsida att man skulle maila in ang. Gota, men efter dagens tur känner jag mig väldigt tveksam, vill inte sabba för de andra i laget. Hatar när det blir såhär, fattar inte hur man kan hata sig själv så mycket, och låta det gå ut över den man älskar mest.. Men jag tror inte att det blir någon ridning på LRK imorrn, så jag ska ställa mig och bara pyssla med Nico istället!
 


Kommentarer
Postat av: AnKi

Man kan ju om man vill bara åka med och rida individuellt =) Då får man ju trevligt sällskap med laget men slipper pressen på ett annat sätt.



http://vilsenpannkaka.blogspot.com

www.petersborggedion.webs.com

2010-02-22 @ 20:28:07
URL: http://petersborggedion.webs.com
Postat av: Anonym

Usch, jag känner igen mig i det där!

Kämpa på :)

2010-02-23 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0