26/12-10 - Uteritt

Tänkte bara skritta Nico en sväng idag eftersom att tiden var lite knapp, Mia skulle ju komma. Kom dock på att Mia är van vid att jag är skabbig och/eller har morgonrock, så jag la 45 minuter på ridningen och 5 minuter på dusch istället för att jämna ut det lite, haha. Skrittade först 15 minuter, sedan några minuter trav, en kort galopp i varje galopp, tio minuter trav i låg form och sedan 10 minuter skritt. Nico kändes fin, jag hade inte fleecetäcke idag utan ett ridtäcke istället, och det gjorde ju att han blev mycket känsligare i sidorna. Han bytte galopp jättefint, och lyssnade ganska bra på sidförande också. Jag rider fortfarande på pelham med tanke på handleden som fortfarande trasslar, den har hållt på i över tre veckor, så jag tror att jag måste kolla upp den faktiskt, tragiskt nog.


Kommentarer
Postat av: mia

Jag väntar fortfarande på ett inlägg ^^ Nu har du tamej faan lov så nu vill jag att du bloggar. Du kan blogga om: Katternas små upptåg, Nagini, dina julklappar (recession av baljan m.m) Fota hästarna, Martell ( hur det går att rida honom), vår ridskola med bilder, så nu har du fått lite förslag inga ursäkter finns nu att komma undan med..

2010-12-28 @ 12:30:19
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

åh´tack vad gullig du är :D

2010-12-30 @ 18:14:11
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0