30/10 & 31/10-09

Igår tänkte jag och Johanna rida ut, men Myggan var stygg och slängde av mini på stubben, så vi red hem och red på banan istället. Gick bra med Johanna som tur var! <3 Nico gick jättebra på banan, men han är så himla loj nu, måste verkligen klippa honom igen! Johanna fick prova honom också, men Nicos nya testmetod är att knappt röra sig frammåt. Hellre det än att han bockar, som han gjorde tidigare, haha! Men det såg fint ut i alla fall, när hon väl fick fart på honom! Jag red Myggan ett par varv också, men det gick väl sådär. Bättre än sist i och för sig, haha!

Idag kom Håkan med min nya sadel, tack och lov så passade den! Höll på att bli den mörkbruna, men jag bestämde mig för den svara, mycket snyggare, Nico passade inte så bra i den bruna. Den var lite för vinröd i tonen. Nåja, Nicopico fick i alla fall stå idag, så att han taggar ordentligt till hoppningen imorgon, då ska sadeln provhoppas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0