19/5-09-hoppning?

Jag red verkligen som en skopa bajs det här passet. På riktigt. Men jag är sjuk, och då ska jag egentligen bo under en sten. Hursomhelst, vi fick till några fjuttiga skutt på kanske 60, inte mycket att hurra för. Han kändes ganska fin i munnen i alla fall, relativt lättarbetad om man gick in för det. Men jag vill inte rida med bett. Jag vill inte rida engelskt alls, det är bara inte roligt längre. Det finns ju så sjukt mycket annat man kan göra! Samtidigt så älskar jag att hoppa, och jag vill tävla dressyr. Men jag vill göra det på mina vilkor. (Jag måste ha någon form av anpassningsstörning?!) Om jag vill rida utan nosgrimma eller i repgrimma, så borde jag få det. Men nej, vi ska ju vara skonsamma mot hästarna står det i TR, och där med ska vi ha aachenrem och tränsbett! Pffffffft. Inte. Roligt. Längre. Nico gillar inte bett, han vill inte ha bett. Han är lugnare och finare utan. Han är till och med bättre utan grimma alls, helt bart liksom. Jag gillar inte heller bett. Bara för att han inte gillar bett. Han är ju lite falsk med hur mycket man tar, även om man är lätt på handen gillar han det inte, så jag blir bara osäker. Nåja, vi får se. Tänkte träna lite yoga och påbörja buga sen i alla fall, om jag känner mig piggare.

Foto:Ann-Louise Hansson
Iso 1600, go supercamera go! Skämt åsido. Nico ser mysig ut!

Foto:Ann-Louise Hansson
Iso 1600, fail supercamera fail! Något hopp fick vi ju till i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: Ciiillan

Så fin är han! :D

och jättekul att fler människor börjar med NH :).

vilken kamera är bilderna tagna med? :)

2009-05-20 @ 18:07:45
Postat av: lina

ni är så fina ihop! :-D

2009-05-20 @ 18:50:14
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0