7/6-09-hoppning

Hoppning på ponnyn idag. Jodå, visst läste ni rätt, inte är han några 150cm inte, han är typ 145 med skor. Kul, askul. Är skitbesviken och sådär, men vi ska ta honom någonstans och mäta honom noggrannare, jag kanske bara är värdelös på att mäta om vi har tur. Låter osannolikt att jag skulle mätt så mycket fel dock, för där det var 150 hade ju manen hållt på i 10 cm. Men känns lite surt, för hade jag vetat det hade jag ju aldrig köpt honom, faktiskt, även om jag gillar honom. Nåja, hoppade 80 i alla fall, kände inte för någon höjdhoppning, vi tränade mer på att svänga, han är ju inte alltid så villig till det när man hoppar. Vissa språng kändes fina, men han uppförde sig väldigt konstigt igår, inte så konstigt kanske, Parisville åkte ju precis innan jag skulle rida, och de är ju bästisar. Nu får de dock aldrig mera träffas, känns ju lite tråkigt, men så är det.

Foto:Lucas Berglund
SLARVPELLE #1, blir så trött på honom ibland!

Foto:Lucas Berglund
Jag känner mig lite stolt som börjar bli bättre på att ge eftergift i alla fall,
känns så trist när man råkar rycka i dem fast att de hoppade bra.

Foto:Lucas Berglund
Äh, även om han är ponny är han ju den sötaste ponnyn. <3

Foto:Lucas Berglund
När toffsen väl skärper sig så har jag tappat koncentrationen istället,
sitter som en padda och blundar, graaattis!

Foto:Lucas Berglund
Min nosgrimma gick sönder föresten. </3 Hade remontgrimman så jag
slapp att tränsa om i alla fall, men det känns så trist, för det var ju mitt nya
fina träns. Nåja, får väl kolla efter något nytt helt enkelt. Måste köpa nya
Eskadronisar också, framskydden är för stora till lillen. <3

Kommentarer
Postat av: anna

fina bilder :)

2009-06-08 @ 18:23:18
URL: http://annaelfstrand.blogg.se/
Postat av: Emma

ni är så himla fina ! ^^

2009-06-12 @ 15:29:00
URL: http://emmaelfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0