29/6-09-dressyr

Den här gången fick det bli lite dressyr, och Nico kändes faktiskt jättefin! Stundtals i alla fall, jag menar, jag rider ändå inte så ofta, han står en hel del. Han verkade gilla det nya bettet i alla fall, det var ju kul! Ett Novabett, om jag inte har nämnt det, det är ett bett helt i syntet, böjbart alltså, inget stål som kärna, bara stålringar. Han börjar vakna lite i bakbenen nu i alla fall, inte hela passen igenom, men då och då. Om jag bara koncentrerar mig och rider som jag ska, så går han ju som han ska, så det är mest jag som behöver tränas!

Foto:Mia Kristoffersson
Inte helt bra, men det går frammåt! Min ponnyplutt! <33


Kommentarer
Postat av: anna

han ser superfin ut! :D

2009-07-06 @ 21:40:10
URL: http://annaelfstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0