21/6-09-hoppning

Mhm, hoppning nu igen. Eller nu igen, det var väl i förra veckan senast om jag minns rätt? Nico skötte sig lite... halvbra får vi väl säga. Felbedömningarna som blir i avstånden tar ju jag på mig, men höjden tycker jag bannemej att han kan ta hand om själv! Blev lite hoppande rakt igenom hinder idag om man säger så! Hoppade bara lågt efter det, 70 eller nått sånt tror jag, ingen vits med att trassla när allt känns tokigt. Mia hjälpte mig så vi fick till några fina språng på slutet i alla fall!

Foto:Lucas Berglund
Rida fram litegrann!

Foto:Lucas Berglund
Och lite skutt över granrishindret, som blivit mycket lägre efter att
det har börjat torka. Vi får nog bittert riva det igen, det håller inte så bra.

Foto:Lucas Berglund
Och ut ur den lilla kombinationen. Nico är glad som alltid!

Foto:Lucas Berglund
Och så ett språng till på granhindret, lite mer lyckat den här gången.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0