20/6-09-barbacka

Ja, nu har jag varit oaktiv väldigt länge, och mycket har väl hänt. Jag har varit hos Lucas ett par dagar, men nu ska jag slänga in alltihop! Den här dagen så red jag lite bus-barbacka, bara för att det är så mysigt. Hoppade lite småhinder på hanske 40 eller något, hahah. Första gången jag galopperade och kände mig säker barbacka på toker-nico, han gör ju sina små krumsprång! Men jag satt allt kvar, även om det var nära ibland. Lucas red lite i slutet också, fast Nico ville inte gärna gå framåt, han var väl trött. xD

Foto:Lucas Berglund
Nu är bilderna i urkass kvalite, eftersom att jag blev så kär i min nya
fina skärm, så jag råkade visst spara dem som 900*600px när jag
förminskade dem, men jag hoppas att ni ser lite i alla fall! :)

Foto:Lucas Berglund
Och så ett litet skutt! Sitter mycket rakare utan den där skitsadeln!
Ser ut som att jag sitter jättesnett, men mitt vänsterben är faktiskt
kortare än mitt högra, grymt irriterande när man ställer in
stiglädren och sådär vill jag lova!

Foto:Lucas Berglund
Mja, såhär mycket kortare är inte benet, han brallade till och jag
var inte beredd, det är väl närmre sanningen här! Hahah. <3

Foto:Lucas Berglund
Uuuupp i bocksprånget....

Foto:Lucas Berglund
.....och så neeer!

Foto:Lucas Berglund
Mina fina underbara! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0