15/6-09-hoppning

Idag, äntligen, fick jag till lite seriös hoppning igen! Underbart, han gick jättebra! Lite svårsvängd är han än, men idag kunde vi i alla fall öva på lite olika linjer, både på rakt och böjt spår, superkul verkligen! Lucas var med och hjälpte till, också underbart, det lättar upp allt så mycket än om man skulle hoppa av och på hela tiden. Tack!
De flesta felen berodde helt på mig, när han slarvar med frambenen är det jag som tittar ner för mycket, ingen ide att försöka sopa det under mattan, det är bara att göra om och göra rätt. Men han rev bara kanske två-tre gånger på hela passet, vilket är en enorm skillnad mot när vi började i Maj, då han bara rusade rakt igenom alla hinder! Hoppade bara 80, börjar kännas väldigt tråkigt, men jag vill att vi ska vara helt säkra på vägarna innan vi höjer, det är bara dumt att misslyckas i vilket fall som helst!

Foto:Lucas Berglund
Det var en liten pigg dåre vi hade att göra med! <3

Foto:Lucas Berglund
Det här är bara en bonusbild, hahah! Den gjorde Lindas dag hörde jag!

Foto:Lucas Berglund
Älsklingsponnyn min <3

Foto:Lucas Berglund
Lade honom heeelt fel här, hahah, han gör så gott han
kan när mamma klantar till alltihopa! <3

Foto:Lucas Berglund
Alltså mina fötter!? Varför!?

Foto:Lucas Berglund
Min underbara! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0