En hyllning till en god vän


Jag ångrar ingenting älskling, jag var din efter första ögonkastet.
Du var otrolig Novadime! <3

Igår grät jag, nästan hela dagen. Nu ler jag, för jag vet att du är med mig,
var jag än är, vilken tid på dygnet det än må vara, så finns du i mitt hjärta.

Jag vill inte att det här ska bli ett sorgligt inlägg, trots att det egentligen är
så himla smärtsamt. Jag vill att alla, jag inkluderad, ska minnas dig som
den solstråle som du var, och som du är.

Vi älskar dig lika mycket nu som vi alltid ha gjort, och vi tänker på dig var
dag. Vi ska försöka bygga ditt stall. Snokkes stall. Det är klart att det ska
vara ditt även om du inte rent fysiskt ska bo där, för mig kommer det i alla
fall få heta Snokkebo, precis som det skulle gjort om du var här.

Jag är stolt, över mina två älskade hästar, jo, jag har fortfarande två. Den
ena finns vid min sida, den andra väntar troget på mig, och finns i hjärtat.

Puss på mulen toffsen min! <3
 

Kommentarer
Postat av: Jmariia

vad sorgligt <3

2009-07-07 @ 01:42:50
URL: http://jmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0