3/7-09-busarbete!?

Hahah, ja, markarbete, jag vet inte, det var nog mer som busarbete! Nico skötte sig skitbra, var lätt att reglera osv, verkligen mycket bättre än första gången jag försökte 'hoppa' med honom. Men bara för att jag är så löjlig slänger jag in de absolut mest misslyckade bilderna idag, bara för att ni ska få lite omväxling! (och ett gott skratt)

Foto:Ida Kjörk
Med en såhär seriös ryttare kan det inte bli annat än bra!

Foto:Ida Kjörk
Ett litet.... missförstånd. Jag lade honom HELT fel, dessutom i ett högt
undertempo och i fel galopp. Måste jag säga hur fokuserad jag var?!
Tilläggas bör dock att han inte rev, hahah!
 
Tyckte att ni behövde se vår totalt oseriösa sida också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0