30/6-09-hoppning

Idag hjälpte Mia till så att jag och Nico kunde hoppa lite. Hon hade byggt ihop några kombinationer, men Nicos kondis är ganska taskig, och det gör att jag får driva på en hel del, vilket i sin tur leder till att min taskiga kondis också sätter stopp, så jag red väl bara en halvtimma, och sen var vi slut båda två. Men det gick bra i alla fall, lite fel blev det, men det var helt och hållet mina fel. Nico råkade väl släppa ett framben vid något tillfälle, men jag menar, det var i travhopp och han var jättetrött. Nej, jag tyckte att han skötte sig väldigt bra helt enkelt!

Foto:Mia Kristoffersson
Stilen här är väl inte allt för fin, men han blev lite paff, vi
brukar inte hoppa stigsprång, det var nog det första faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0