Tiden räcker inte till tycker jag!

Har inte haft tid för något riktigt inlägg idag, har träffat underbara Mia som kommit hem från 2,5 månader i Indien, så vi har varit och kollat på träningshoppningen på LRK. Riktigt skönt att ha henne på rätt sida av världen igen, haha!

På tal om underbaringar så kommer mitt fantastiska kusinbarn med familj imorgon och firar nyår med oss, ska bli toppenroligt tycker jag! Vande mig så vid att ha henne här i somras att det blev tomt när hon åkte hem!


Josefin och Jimmy i somras.
 


Kommentarer
Postat av: johanna

Haha han är ju rääätt lång med :D Haha sist han va här så sa jag: Shit vad liten Sisu ser ut! han bara ah men det är för jag är så stor ;) haha :)

2009-12-31 @ 12:09:14
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: johanna

Okej men det låter bra! :D Ska nog ta o höra av mej till henne när det närmar sig vår ;) Just nu har ju inte ponnyn en muskel på kroppen!

2009-12-31 @ 12:12:54
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0