Kort uppehåll...

Har som ni märkt haft ett litet uppehåll här, det beror mest på att inget hänt, Nico är inne på vilovecka tre nu, och jag tänkte skritta honom imorgon. Idag har jag ridit honom lite inne i stallet, ridit och ridit, skrittade runt lite med halsring och stick, gick väl sådär, men jag tränade lite på ryggningar utan hjälp av halsringen, (även om jag fick ta till den då och då) och att vända med sticken. Första gången vi provade med stick idag, och jag tycker väl att han svarar ganska bra på det, det är ju mest jag som är okunnig. Tänkte åka upp till Rebecca någon dag och träna, det vore väldigt skoj! Provade lite bugning också, men idag var han osäkrare, så vi la ner det och mös lite istället.

Och så var det Dianne. Hängde lite på henne själv imorse, och nu på kvällen så höll mamma i henne så att jag kunde hänga lite mer, men det slutade med att jag satt på henne, hon tog det jättebra! Stod stilla och fint, spände sig inte ens, hon är så himla duktig! Imorgon tänkte jag skritta lite på henne i stallgången om jag får hjälp.
 

Kommentarer
Postat av: carro

hej hej klara :)

tänkte bara fråga om man får hänga med och titta om du ska åka upp till rebecca någon dag? vore väldigt skoj annars ^^

2009-12-25 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0