28/12-09 - Barbacka igen (obs, bildbomb!)

Red barbacka idag också, med det blev inte alls så seriöst som igår, för Nico har vant sig av med att det kan vara folk på banan när man rider, så när han fick syn på att Frida stod där ville han, folkkär som han är, gärna springa till henne. Han gjorde ett par rejäla bocksprång och reste sig några gånger, så jag red inte så länge, dumt att bli osams eller att utmana ödet. Red i skritt tills han lyssnade på mig, sen fick han beröm och vi gick in igen. Han tycker ju att det är roligt i alla fall, den saken är ju säker! Måste visa några bilder, Frida fångade verkligen ögonblicken haha!

Foto:Frida Nilsson
Nu blev ju bilden ganska liten, men jag tror ni ser vad som är i
görningen! Har aldrig varit så nära på att åka av honom förut, för där
har han ju nästan landat igen haha! Lite tufft att Frida hann fånga det,
för vi skrittade bara lugnt, och plötsligt händer det där?!


Foto:Frida Nilsson
Mer bock och bus, han var på det humöret idag hahah!
Bjuder på den bilden trots minen, det är ju ändå... jul?


Foto:Frida Nilsson
Fina fina Nico, åh så jag älskar den hästen! <3


Foto:Frida Nilsson
En bild som borde förbli ovisad, men Nico är ju söt i alla fall!


Foto:Frida Nilsson
Ibland lyssnade han till och med, och han lyfter rätt bra på
sina små ben har jag hört? Fiiiina Niiiicoooo! <3


Foto:Frida Nilsson
Sista bilden för stunden, för blogg.se trasslar jättemycket.
och nej, min sits behöver inga kommentarer haha!
 


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

hihi shit vilka söta bilder :D ni är fina!

2009-12-28 @ 18:57:41
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: QP

Han är ju bara hur söt som helst :D

2009-12-28 @ 19:14:16
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

aw, ni är så fina! blir så himla sugen på en egen haflinger :-) och aaaasfint du gjort i headern, den smälter ihop så fint med själva bloggen -dregglar-

2009-12-28 @ 20:40:17
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: linda

skit gullig blogg ju! :)))

2009-12-30 @ 14:28:56
URL: http://lindagustafssoon.blogg.se/
Postat av: ellinorpettersson'

fin bilder! och jätte söt blogg :)

2010-01-07 @ 16:53:24
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0