3/8-09-hoppning

Idag satte jag och Mia sikte på ridbanan i Myra, och gick dit för att hoppa. Kände redan på ditvägen att Nico inte kändes fräsch, han har gått så hårt senaste tiden om man jämför med vad han brukar gå. Men vi tog några små skutt utan större framgång, innan vi begav oss hem igen. Körde ett kort barbackarace i hagen, så kändes allt bättre igen, hahah. Blir uteritt imorgon, kanske ner till sjön, och så får han stå i ett par dagar sen, det förtjänar han!

Foto:Lucas Berglund
Hahahah, känns verkligen som en dålig bild till framsidan av något
hästmagazin! Men jag biter mig inte i läppen i alla fall! Älsks underbara
bläs syns också, pluspoäng!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va söt häst :D

Kika gärna in i min blogg, jag håller också på med hästar :)

2009-08-08 @ 17:31:03
URL: http://johannakruse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0