12/8-09-hoppning/markarbete

Idag stod markarbete på schemat. Nico var dock väldigt trött, och det kändes inte som rätt sak att köra ett hårt pass, så jag slängde på mitt bettlösa träns och gick in med inställningen att vi får ta det för vad det är. Nico var verkligen jättetrött, han gick inte fram för fem öre, men han lyssnade väldigt bra på tränset. Det var ju första gången jag red seriöst på det, så förvänta er inte någon elitprestation, haha! Men han sökte sig ganska bra neråt och tog både halter och halvhalter helt godkänt. Vi red ganska mycket över bommar, och tog ett par helt oseriösa skutt också, och då tände han minsann till! Till sist fick Lucas rida, han red lite slalom, haha.

foto:lucas berglund
Skutt! 70 börjar se så sjukt lågt ut, och kännas så sjukt lågt!

foto:lucas berglund
Lite skrittarbete. Inget att skryta högljutt med som sagt, men helt ok!

foto:lucas berglund
Han börjar i alla fall engagera sig och lyfta på benen över bommar nu!

foto:klara hansson zettersten
Och slutligen Nico och Lucas i full koncentration påväg in i slalomen!
Hahah, jag ska bli sportkommentator!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

det glädjer mej att det inte bara är jag som har en snygg "hopp-min" ;)

2009-08-13 @ 14:54:53
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0