27/4-09-ridbanan

Tja, idag var jag i stallet tidigt, och det gick väl ganska kasst. Han testar som en liten gris, och jag med mitt självförtroende får ju små psykbryt. Ska kolla på om jag kan ta med honom till LRK imorrn och rida för Anna, för henne har jag sjukt stort förtroende för, det är ett som är säkert. Vore skönt att få lite hjälp faktiskt, vill inte behöva ge upp redan nu, för jag är säker på att det här är en testperiod jag måste ta mig igenom. Hursomhelst, ska tillbaka ikväll, kanske tar en skrittur i skogen bara för att liksom bli kompis igen, hahah. Nej, han är allt en trevlig prick, men hade han varit sto hade jag varit säker på att han brunstade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0