De senaste dagarna

När man inte bloggat på länge är det himla lätt att glömma bort att man skulle börja igen, det må jag säga! Nico har i varje fall känts under omständigheterna (kalaskulan och elefantkondisen alltså) fin, mjuk och härlig, trampar på fint även om han egentligen inte orkar.
 
Har mest jobbat lösgörande och "underhållande" då jag just nu inte har honom i någon toppform utan endast låter honom hålla sig mjuk och behålla grundkondisen, men ingen hög form eller någon samling, bara lösgörande, lösgörande och lösgörande!
 
Imorgon ska Jonas åka iväg och lämna in min sadel på omvärmning då den är alldeles för smal för min bredryggade gosse, kan vara skönt att ha den i ordning när hästen kommer.
 
Idag blir det vila för Nicodemus, vi har 30 grader varmt och jag tror inte att vare sig han eller jag skulle tycka att det var jätteskoj att trimma i det här vädret.
 
Tjockeponnyn <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh Nico, fina hästen <3

sv. tack så mycket Klara, känns skönt att jag äntligen kunde rida på lite ordentligt :D

2014-07-20 @ 09:58:10
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0