Underbara, älskade hästar!

Idag har jag äntligen hunnit rida på min fina Nico! Det var så längesedan och det ska bli så otroligt skönt att jobba på vettigare tider nu när jag byter jobb, då kommer jag att hinna med min älsketoffs och vi kommer förhoppningsvis att komma i form igen.
 
Idag så skrittade jag på stubbåkern, lite trav blev det faktiskt också, men bara väldigt lätta övningar. Mycket ställning, böjning och framåt neråt, bara grunderna helt enkelt. Han skötte sig så himla bra, man blir ju lycklig av honom!
 
Dessutom var Mia här och hjälpte mig att fota alla pållarna så att jag kan göra en ny design och uppdatera infon om alla de små, det kommer upp under de närmsta dagarna.
 

Du är min solstråle du, lille Nico! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Designen är super :P

2012-10-29 @ 15:30:15
Postat av: mia

Fiiin Heeest!

2012-10-29 @ 21:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0