Nerco van de Bredehoeve

f. 2001-05-31
e. Neptun u. Calinda van de Bredehoeve ue. Star
Haflinger - fux - valack - 150cm

Stambok; KVTH (Koninklijke Vereniging
"Het Nederlandse Trekpaard En De Haflinger")

Nico kom till mig Måndagen den 20/4 2009
Nico är min lilla solstråle och vi har verkligen gjort allt tillsammans! Vi har tävlat och tränat både dressyr och hoppning, vi har tränat lite western, jag har kört in honom, vi har hoppat terräng och testat allt vi kommit på, och tillslut har vi landat i trickträningen och den akademiska ridkonsten.
 
Nico är en riktig liten buse som älskar att skoja till vardagen, oavsett om människorna omkring honom uppskattar det eller inte, men i sista ändan kan man ju bara skratta åt honom och han idéer. Till saken hör att han är snäll rakt igenom och skulle aldrig vara rent av dum, men ibland kan hans skojerier gå lite över styr bara.
 
Det här är en sån där häst som aldrig någonsin kommer att flytta ifrån mig, vi ska bli gamla tillsammans jag och min älskade Nicodemus!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0