Mer bloggpyssel och ett jättefint ridpass

Jag fortsätter så sakta med att göra bloggen finare och fixa så att ni kan få mer info om oss alla, har bara "Tidigare hästar" och "stallet" kvar som måste fixas nu. Har till exempel gjort om massor i stallet sedan filmen spelades in, för att inte tala om sedan bilderna togs haha!
 
Igår var jag ute och red på Nico i en halvtimma eller sådär, tog faktiskt typ fem galoppsprång, lite tidigt men vi var så himla sugna båda två, haha! Han skötte sig riktigt fint, frustade och bara älskade att vara till lags. Min fina kille! <3
 
Idag ska jag också rida, vädret är grått och tråkigt men min lilla springare är ju som tur är en guldklimp, så det blir säkert trevligt. Vi får se vad vi hittar på, lutar åt en tur i skogen just nu i alla fall!
 
Underbara, bästa vän! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0