God morgon!

Har just kommit in från stallet, blev lite mockning och pyssel medan jag lyssnade på morgonpasset i P3 haha. Bästa programmet någonsin, gör hela morgonen mer värd! Hästarna är utsläppta i det underbara vädret och jag sitter och pillar lite med bloggdesignen tills min kära mor kommer hem, då ska vi äta frukost tillsammans alla tre i familjen (!!!) tänkte jag, det händer inte så ofta längre.

Håll lite utkik, för under dagen kommer det att hända en del på bloggen. Nya presentationer av hästarna och lite småfix med designen.
 
Det är här det kommer att hända grejor!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att du kommit igång o bloggat igen :)

Svar: ... och jättekul att du fortfarande hänger i, du är en riktig stammis du! :) Det tackar vi för!!
klaraskrabater.blogg.se

2012-10-30 @ 10:56:03
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Erika

SV
En bra blogg slutar man aldrig följa. :)

2012-10-30 @ 11:54:02
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: carro

håller med, kul att du kommit igång igen! Älskar att läsa din blogg :)

2012-11-02 @ 15:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0