Tappskor och elände

Riktigt motiverad och glad klev jag i underställ, ridkläder, fleecetröja, jacka, dubbla strumpor, kängor, mössa och vantar för att rida ut i det mörka, kalla höstvädret. Jag vandrade över leriga fält för att hämta min springare som helst ville springa åt andra hållet och väl inne i stallet så... BOOM, två tappskor haha! Det vart bara till att ta en mys och ryktstund istället, det gick ju fint det också! Tänkte ju uppdatera med hur fantastiskt ridpasset vara, men jag får väl visa en bild på tjockisen i höstens klippning istället då.
 
I hopputrustning och allt, det var minsann ett bra tag sedan sist! På tal om hopputrustning så fick jag rida lite på fina Mias medryttarpålle Laban, riktigt trevlig krabat som säkert kan bli jättefin när han blir äldre! Han är ju nåågot större än vad jag är van vid dock, men rolig som sagt.
 
 
Jag ska se hur snart Johan kan komma och sko så att jag får rida på lille Nico igen, det är ju där jag hör hemma!
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Usch tråkigt med tappskor.
De är så tråkigt nu när leran suger så otroligt mycket de suger ju av skorna lätt.

Peppar, peppar har min inte tappat någon sko ännu.
hoppas verkligen hennes sitter inte länge sen hon blev skodd.

2012-11-13 @ 15:51:23
URL: http://eriikapettersson.blogg.se
Postat av: Frida Nilsson

Fin häst.

Svar: Hahah jag saknar dig Frida! <3
klaraskrabater.blogg.se

2012-11-14 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0