Longering och besök

Igår så var Ina och hälsade på, hon ska som det ser ut nu bli skötare på Nico. Hon är för stor för att rida på honom, men vill komma ut och promenera i skogen, borsta, longera, pyssla och köra istället. Tror att det kan bli jättebra, hon verkade himla trevlig och duktig!
 
Jag longerade Nico innan hon kom, och han var ruskigt fin! Jag gillar att longera och tömköra, det är väldigt givande tycker jag. Eventuellt så blir det longering idag också, kommer att ha lite knappt om tid i och med att jag ska hämta Josefin vid tåget.
 
I helgen är tanken att Nico ska gå i vagn tror jag, men vi får se lite hur Jossan känner också!
 
På tal om att gå i vagn så ska lille Mackan iväg på träning, han åker antingen idag eller imorgon. Först ska han till Per Johansson en månad och sedan ska han vidare till Åke Svanstedt. Kan berätta mer imorgon om ni är nyfikna!
 
Riktigt gammal bild på Nico, visst har han förändrats massor?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0