Gårdagens ridpass och dagens planer!

Igår red jag ett dressyrpass på Nico som skötte sig riktigt bra! Har börjat rida lite skolor på honom igen, och det tar han bra. Tog ett par korta galopper också, det gick fint det med.
 
När jag ridit klart så blev det lite pyssel med att klippa kronränder och sådär, för idag kommer en tjej som eventuellt ska bli skötare på honom. Tanken är att hon ska jobba honom från marken och eventuellt köra honom lite också, så det blir säkert bra! Har en tjej till på gång som i så fall ska rida ett par dagar i veckan, vore himla skönt med avlastning så att han verkligen kan komma igång!
 
Jag har mycket planer som snurrar i huvudet just nu, berättar mer när jag är säker och när saker och ting är bestämda!
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas någon passar o de funkar mellan nico, dig o henne. :)

2012-11-22 @ 21:59:04
URL: http://eriikapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0