Tappskor och allmänt elände..

Ja, som rubriken lyder så har jag tappskor på BÅDA hästarna just nu, och det är ju inte så festligt precis. Jag har köpt nya skor så att Johan kan sko om dem runt om, det är lika bra. Hoppas att han kan komma i helgen, men vi får se. Mia kunde eventuellt komma och fota på söndag, men det förutsätter ju att hästarna kan gå också.

För övrigt har jag inte berättat att min sadel har kommit, men det har den. Den är sannerligen helt underbar och jag har ridit i den i ungefär en månad nu tror jag. Tänkte att jag skulle ge er en presentation av den imorgon, nu när jag ändå är i farten menar jag!

Eftersom att det troligen inte blir någon ridning på mina egna imorgon så ska jag eventuellt rida Martell istället, men vi får se på den punkten. Annars blir det en riktig vårstädning av hästarna, klippning av kronränder, öron, nackar, svansar och så vidare. Det är välbehövligt kan jag säga....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0