Välkommen till Sveriges minst aktiva blogg....

Hej på er trogna läsare! Både jag, mamma och Josefin tycker att det är helt otroligt att ni fortfarande kikar in, trots att jag är så dålig på att uppdatera. Om ni känner för det kan ni ju titta på Jossans blogg, hon är faktiskt mycket bättre på att uppdatera, och där får ni följa mina hästar också! Den är ju något flummig, men hon insisterade på en länk ;)

Så vad har hänt sedan sist? Hästarna är igång för en gångs skull, men det är stora förändringar på gång, jag kommer berätta mer om det när allt är klart.

Dessutom har jag gått och skaffat hund! Hunden i fråga klassas av de flesta som råtta, det är en 4-årig kastrerad hane av rasen Chihuahua och det lilla underverket heter Tyson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0