Sadelbyte - check!

.. Nåja, nästan. Sadeln är beställd men det kommer att ta ungefär 12 veckor innan jag får den, så den kommer att komma senast under påsklovet. Lång tid, men jag är säker på att det är värt det ändå. Det blev en Deuber & Partner Relvas, otroligt trevlig och enkel sadel med steglöst inställbart framvalv som tillval, så jag kommer att kunna ha den på båda hästarna, det kommer att bli kanon! Just min sadel valde jag dock silverfärgade beslag till, det tycker jag är finast!


Mina andra sadlar är till salu nu, en splitter ny Santa Cruz Arthur de Luxe 17" xx-wide, riden i
max tio gånger, och en Stubben Juventus DR Junior 16" ganska så vid, står inget tyvärr.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0