Klippning både högt och lågt!

Dålig uppdatering i vanlig ordning, men det har varit lite fullt upp den senaste veckan. Jag och Nico har bland annat varit och visat våra inte så stora färdigheter i akademisk ridkonst på en julmarknad, lovar att ni ska få se bilder sen när jag kommer hem.
 
Hade tänkt lägga upp bilderna redan igår, men det blev helklippning utav ponnyn istället. Han hade så sjukt mycket päls, helt galet! Blev inte ens helt klar, ska fortsätta med detaljklippningen idag, typ det sista på benen, under magen och lite mer av huvudet. Ska se om man kan få någon vettig bild på det under lampan, han blev så himla fin! Annars får det vänta till helgen helt enkelt.
 
Jag har pysslat ihop lite inlägg om utrustning som jag ska slänga ut vad det lider också, måste försöka komma igång lite bättre haha!
 
Bild från förra eller förrförra vintern, men vi har typ lika mycket snö nu. Ska se om någon känner för att ta lite kort när jag rider i helgen, Mia hade eventuellt tid på söndag, så jag får hålla tummarna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0