Ändrade planer igen!

Jag ber om ursäkt för att jag fortfarande inte utvärderat sadeln, nu när jag till och med fått en norsk läsare som efterfrågar det! Det blev nämligen så att jag satte igång och målade i sadelkammaren förut, så det hanns inte med. Just nu är skåpet med sadlar och träns fruktansvärt rörigt och fult, så jag har skruvat ner tränshängarna och målat väggen vit, sedan ska krokarna sitta på svarta brädor. Vi ska även flytta om sadelhängarna så att det går in sex sadlar istället för fyra är tanken, det kommer säkert bli kanon!

Skåpet i dagsläget, även om det är ordning så ser det rörigt ut. Jag ska alltså måla väggarna, taket och golvet vitt, flytta upp de undre hängarna lite och sedan sätta dit två till under. Brädan som är under sadlarna ska bort också, jag tror att det blir kanon! Eventuellt så ska jag ordna hängare till selarna på den tomma väggen, annars blir det mer tränskrokar där.

 


Kommentarer
Postat av: Maja Georgine

Denne gangen orker jeg ikke skrive på svensk - men jeg ble litt starstruck akkurat nå, fikk egen setning i bloggen til og med! Gleder meg masse til å lese om salen!

2012-04-04 @ 22:39:13
URL: http://www.majageorgine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0