Finbesök över helgen!

Ja, och inte lite fint! Om ett par timmar så åker jag och mamma för att hämta Jossan på stationen, hon ska vara här över helgen är det tänkt. Vi ska julpynta stallet, rida, åka till Olivia och hälsa på Prinsen och klippa Bella, och på söndag så tror jag att vi åker till Varas gamla ridskola på häst och stalloppis! Kommer säkert att bli jättetrevligt.

Har ni något tips på julpynt i stall?


För två år sedan hade jag en gran med morötter i, men jag tänkte vara mer ambitiös i år!

 


Kommentarer
Postat av: carina

Lite gröna girlanger mellan stolparna så att inte hästarna kommer åt att tugga på dom.Eller på boxdörrarna. Finns fina dörrkransar med som du kan sätta upp på boxdörrarna med..

Granris utanför stalldörren.



Julkalender till dina "pärlor" som du gör med hjälp av t.ex äggkartonger så det blir 24 dagar..

2011-11-25 @ 23:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0