Det går bra det här känner jag!

Det är så mycket annat hela tiden så bloggen blir lidande dag efter dag, trots att jag i stallet tänker "det här ska jag skriva om, den här bilden hamnar i bloggen" och så vidare. Läser bland annat djursjukvård i skolan, och just nu har vi en ganska så tung inlämning i immunologi som hänger över mig och tar en massa tid, sen är det ju hästarna som vanligt. De är fina alla tre, men Grållan är fortfarande lite stressad och Nemo är vildare än en vildhäst. Slänger med lite bilder i alla fall, och i helgen kommer mitt kusinbarn Josefin, det blir skitskoj, en riktig motivationskälla!



Jag har klippt Grållis för första gången, hon skötte sig jättebra trots att hon var livrädd.
Mycket osmickrande bild på henne måste jag dock säga, haha!

 


Jag har gjort egna boxskyltar som jag tyckte blev ganska så fina, men jag ska nog utveckla dem lite senare.

 


Jag tränar för fullt på att knoppa, det går väldigt dåligt. Jag kan faktiskt inte, haha! Provar massor av
olika metoder, förr eller senare måste jag väl hitta en som jag behärskar tycker man!

 

 


Kommentarer
Postat av: ♥ Josefine Thunborg - equestrian

Vilken tjusig boxskylt! :)

2012-01-01 @ 20:01:49
URL: http://equestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0