De senaste dagarna

N i c o har varit lite småhängig, inte på något sätt verkat sjuk men inte varit sitt vanliga hyperglada jag, så vi har tagit mysiga skogspromenader med Nemo tills idag då jag red dressyr på banan. Red igenom alla delar i LC-programmet och det kändes helt okej, han var lite stel med med tanke på att det var så längesedan han gick på banan så var det inget konstigt. Han var i alla fall lika pepp som vanligt idag! Tror att det beror på att han blir så himla avundsjuk när jag pysslar mer med Grållan, kanske låter lite fånigt men jag tror faktiskt det.

G r å l l a n gick på banan igår och kändes verkligen hur fin som helst! Hon har blivit klar med pälssättningen och lugnat ner sig igen, så hon gör snabba framsteg nu! Hon tog båda galopperna på volt på banan, och i högergaloppen gick hon riktigt långsamt och fint, så det var jätteskoj! Häromdagen så hoppade jag henne lite också, det kommer snart film på det, hon skötte sig fint! Lite lamt att hoppa på stallplanen bara, men det får gå haha!

N e m o har varit på lite promenader och sådär, vi har legat lite lågt med tömkörningen. Han utvecklas också väldigt bra, vilket är superskoj! Har verkligen en liten topp med alla hästarna just nu, de sköter sig superfint alla tre!


Finaste! <3 Hon har verkligen börjat muskla på sig över bogarna nu, toppentjejen!

 

 


Kommentarer
Postat av: Frida Nilsson

Känner att det blivit svårare att komma med oseriösa kommentarer nu när man är lite insatt :/ Jobbigt faktiskt.

Fin bild!

2011-11-02 @ 22:27:47
Postat av: Frida Nilsson

Känner att det blivit svårare att komma med oseriösa kommentarer nu när man är lite insatt :/ Jobbigt faktiskt.

Fin bild!

2011-11-02 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0