2/11-11 - Dressyr

N i c o gick ett helt fantastiskt pass på banan idag och jag kan säga att det var en mäkta stolt matte som gled runt haha! Han kändes verkligen superfräsch och det är ju alltid lika roligt! Red igenom alla delar av LC idag också, jag tycker att det är det bästa sättet att hålla motivationen på ett dressyrpass, att rida delar ur program. Imorgon kommer Tanja, så vi hoppas att han är lika positiv då!

G r å l l a n fick stå eftersom att jag fick monsteront i huvudet, tror att det beror på att jag har börjat se så dåligt, så imorgon ska jag ringa och boka tid för synkontroll... Skulle ljuga om jag sa att jag inte är rädd för att åka dit, men nu går det inte längre haha!


Finaste idag efter ridpasset, han är inte riktigt lika tjock längre haha!


I och med att han har gått ner har jag börjat rida in nya sadeln också, den ligger som en smäck och
jag sitter kanon i den! Den kommer att bli ännu bättre när den har format sig i stoppningen, inga fel där inte!

 

 


Kommentarer
Postat av: JOLINE [Hästar - Foto - Personligt]

snygg sadel! Vad är det för märke? :) Är ute efter en dressyrsadel till min pålle.

2011-11-24 @ 20:12:19
URL: http://jolinedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0