Stövlar, stövlar och stövlar

Som ni redan vet så älskar jag stövlar. Älskar. Schabrak också, men det hör inte hit just nu. Jag var som sagt inne på röntgen igår, men resultatet kommer jag att få först om två veckor eller så, och först då vet jag mer vad det är. Röntgenassistenterna sa dock att jag inte har några jättestora förändringar på skelettet, men mjukdelarna kan de ju inte se.

Vi var där jättelänge och det ville aldrig bli klart, så efter timmarna i väntrummet så var jag sur som ett bi. Vi skulle till Granngården och se om de hade några skor till Nico eftersom att han har tappat en, men det fanns såklart inte rätt sort. Ännu surare begav jag mig till reakorgarna, och vad fanns där? Stövlar. Jag kunde inte låta bli, det var så oförskämt billigt. 599:- och de blev mina! Inte jättesnygga, men så himla praktiska och sköna!

 

Såklart fick jag syn på ett par riktiga snyggingar på Hööks direkt när jag kom hem, så typiskt.
Slänger in ett inlägg om mina favoriter ur Hööks vårkollektion senare!

 

 


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

köpte du dem på granngården ? ;O

2011-01-11 @ 17:53:03
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Frida

haha dagens outfit?

2011-01-11 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0