Favoriter ur Hööks vårkollektion - Häst

Det visade sig vara väldigt mycket som föll mig i smaken från Hööks nya kollektion, så jag delar upp det. Jag slänger ut favoriterna för hästen idag, så tar vi ryttaren imorgon!

 

Jag vill börja med att säga att det är roligt att Hööks har släppt lite mer NH och westerninspirerade saker i år, det är verkligen ett steg framåt tycker jag! Repgrimman med tillhörande tyglar är absolut intressant, men det är svårt att säga om jag gillar den eller inte utan att ha känt på den. 179 kronor kostar den i alla fall, och det kan den säkert vara värd! Gillar konceptet med ringarna på nosen, det förenklar ju det hela massor! Nästa sak jag föll för är det röda schabraket för 229 kronor. Tycker att det är urläckert, tänk er Grållan i det och ett par matchande röda lindor, hur snyggt som helst! Nico passar säkert också bra i det, men det var främst Grållan jag tänkte på när jag kollade in det. Även det ljusa schabraket kostar 229 kronor, och ser väldigt fint ut det också. Jag vet inte vilken av mina hästar det skulle vara finast på, men jag tror nästan att det är Grållan det också. Nico är i och för sig fin i ljusa färger, men jag tycker att han passar bäst i mer skrikiga nyanser. Slutligen är det pannbandet med silverfärgad clincher för 79 kronor, ett riktigt kap tycker jag! Jag vet inte vad det har flugit i mig, men jag har helt plötsligt blivit jätteförtjust i silverfärgad clincher, och såklart blev jag jätteglad när jag såg den här godingen! Det kommer absolut att vara med i nästa beställning!

Vad har ni för favoriter till hästarna?

 

 


Kommentarer
Postat av: Erika

De röda schabraket var riktigt snyggt. :)

De kommer jag köpa vart efter till min tös också.

2011-01-11 @ 20:10:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: mia

Det röda är nog snyggt på grållan skulle jag tro :P och du behöver ju ett schabrak till, du har ju knappt så det räcker till en häst!! :O

2011-01-12 @ 17:48:07
URL: http://mikri.blogg.se/
Postat av: Elin

Gillar det röda schabraket! Kommer absolut att inhandlas till Izza när nästa lön kommer :)

2011-01-12 @ 20:44:45
URL: http://livetsomelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag väntar på nästa del

2011-01-12 @ 21:53:35
Postat av: -

jag väntar på nästa del

2011-01-12 @ 21:54:37
Postat av: elin

Jag tycker att det röda shabraket är riktigt snyggt :D

2011-01-13 @ 19:30:58
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer nästa del? väntar med spännig!

2011-02-02 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0