En väldigt liten häst i hagen

.. Nej, Dianne har inte fölat, men hastigt och lustigt så kom Olivias ponny Prinsen hit. Han har ju varit utlånad till en superduktig tjej i Skara som skulle rida till honom lite och sådär åt Olivia, men tyvärr så har han fått pollenallergi och fick åka hem. Olivia har inte plats för honom just nu så han går här sålänge, och jag ska rida honom lite tills han kan åka hem. Ska faktiskt bli skoj, jag gillar ju den där gamle surgubben, haha! Tycker dock extremt synd om Felicia som lånade honom, hon var verkligen jätteledsen igår när de lämnade honom här. Hoppas verkligen att hon hittar en annan ponny att låna i sommar, för hon är jätteduktig! Vi får hålla tummarna!

 

Jag och Prinsen tidigare i våras. Han är dock snyggare nu när han är igångriden och nyklippt, haha.
Och som ni ser är inte jag så stor för övrigt, Prinsen är bara en C-ponny haha, Dvärg-Klara.

 

 


Kommentarer
Postat av: Adina

Kul! Han verkar vara en riktig sötnos :)

2011-04-26 @ 17:48:09
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0