17/4-11 - Dressyr

G r å l l a n

Red ett pass hemma i sommarhagen på Grållan och hon skötte sig väldigt fint! Hon var lite orolig i munnen, men inte sådär stel och hemsk som hon var sist jag red. Hon lyssnade fint och var uppmärksam, och dessutom testade jag att sitta på henne i traven vilket gick lysande! Mamma filmade också eftersom att jag ska utgå från igår som start på mitt projektarbete, kan skriva mer om det i ett separat inlägg! För er som tycker att skritt är tråkigt att titta på så börjar traven vid 2 minuter ungefär!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Kul med film! Hon har en otroligt fin trav!! :)



Har hon lite dåligt med bjudning? ser ut som hon behöver kliva på lite mer framåt. Men du har säkert en tanke bakom de hela. :)

2011-04-18 @ 17:02:17
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Adina

Riktigt fin är hon! :)

2011-04-19 @ 16:45:33
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0